חקירות אישות / חוקר פרטי בגידות - משרד חקירות א.ש. חקירות - שירותי חקירה

חקירות אישות / חוקר פרטי בגידות


 

מעוניינת לדעת האם בן זוגך בוגד בך?  אנו נעזור לכם על ידי ביצוע בדיקה יסודית ואספקת ראיות שיכולות לשמש בעת תהליך של גירושין. מעוניינת לדעת עם מי את מתחתנת? נבדוק האם האדם כבר נשוי, האם יש לו ילדים, נבדוק את המצב הכלכלי שלו, חובות ופרטים נוספים. פנו אלינו עוד היום!

חקירות אישות כוללות איסוף דיסקרטי של מידע כדי לקבוע האם בן הזוג מתנהג בצורה לא נאמנה או לא ישרה. תהליך זה כולל לרוב מעקבים, בדיקות רקע ואיסוף ראיות דיגיטליות כגון מיילים או הודעות טקסט. משרד חקירות שלנו מטפל במצבים עדינים במקצועיות ובסודיות. על ידי שימוש במגוון טכניקות, אנשי מקצוע שלנו שואפים לספק ראיות קונקרטיות לגבי החשד לבגידה ולהעניק ללקוחותינו בהירות ושקט נפשי.

חקירות אישות עשויות לכלול גם חשיפת נכסים נסתרים או עסקאות פיננסיות שעלולות להעיד על התנהגות מרמה. בעוד שההתמקדות העיקרית של חקירות אלו היא בדרך כלל בחקירות בגידה, חקירות פיננסיות הן היבט מכריע בגילוי הטעיה או פעילויות הונאה פוטנציאליות בתוך מערכת יחסים. חקירות אלו מעמיקות ברשומות פיננסיות, בעסקאות ובנכסים כדי לזהות אי התאמות או מידע נסתר שיכולים להצביע על התנהגות לא ישרה ולאפשר לקבל החלטות מושכלות לגבי מערכות יחסים והעתיד. 

משרד חקירות "א.ש חקירות" יכול לסייע בחקירות אישות על ידי:

1. איתור התנהגות לא נאמנה או בגידה.

2. בדיקת רקע של הבן זוג ובדיקה של פעילויות קודמות ומצב כלכלי.

3. רכישת ראיות: רכישת ראיות בדרך חוקית והוצאתן לפומבי כמקורות הוכחה.

4. איסוף תמונות ורישומים פרטיים שיכולים לשמש כראיות במקרה הצורך.

באמצעות החקירה, ניתן לקבל מידע אובייקטיבי ומקיף שיכול לעזור להבין מה קורה במסגרת הזוגית ולקבל החלטות חכמות יותר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: במבנה בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. נוסף לכך, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות (כמו גם בתוך שטח המשרד). כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בקרבת הכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות. דלתות המבנה חשמליות ובעלות חיישן תנועה המזהה את המגיעה בשעריהן. זאת ועוד, בתוך משרדי החברה מצוי ריהוט נגיש עם עמדות נגישות לאנשים בעלי מוגבלות, כולל קבלת קהל ושירות לקוחות.

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.